Sunday, December 6, 2009

akhirnya....


aku happy sangat..06122009,wat pertama kalinya aku jumpa n bayu..akhirnya..Allah temukan kami jua. Aku rasa bersyukur sangat Allah kabulkan doa aku..dekat 4 tahun aku kenal..sms..bercakap n die melalui hp..dari die bujang until now..die da nak dpt baby pn..bln 2 nie..
Aku bawak die pg jalan2..kbtln ada pasar pagi ape lg time 2 shopping!! huhuhu
x sangka plak die nak ikut..abang aku nie rupanya kuat smoke patut la wife die sorokkan kotak rokok die..aku jalan n die dlm diam 3 btg rokok pun da abis..abg2... ape nak jadi..die pun aku rasa seorang yang x byk cakap..n yg paling aku respek skali time kat kfc..one little girl nie ngan x sengaja tertumpahkan air kat kasut die!! mak budak 2 marah n suruh ank die mintak maaf..tp die leh cakap x pe..cool btl! satu yang aku perasan mata abg cantik btl..wane coklat..
then die blanja aku kfc..best sgt..ciap aku leh tapaw bwk alik skali..
aku xkan lupe semua 2..

4 comments: