Monday, January 25, 2010

inikah akhirnya...

aku rasa sayu sangat bila orang yang aku adored buat x tau kat aku...ape salah aku...ngan roomate aku pun same...jangan cakap tegur,pandang pun macam x sudi jer...die da lain skrg..x peramah n 'friendly' macam mula2 aku knl die dulu...aku tertanya2 gak sebenarnya...ape yg buat die brubah...aku x mau la brsgka buruk...n try 2 think +ve...

then aku letak kat dlm fb..'its hurt when someone u know pretend 2 ignore u n act like u never friend wit' x sgka plak die bg respond...aku hapy sbnarnya..at least aku tau yg aku masih wujud dalam hidup die...

then aku nampak die kat pasar n 'bff' die...n ape yang make me surprise aku nampak die pkai topi yg aku hadiahkan kat die masa kat mlaka 2!!!
at last...aku rasa gak die mghargainya..walaupun lambat untuk dipamerkan...

then die care jugak lar bile aku nak sgt2 pinjam hr book..sgup tlg aku carikan..2 yang aku hargai sgt2...
thanx kat die yg x jemu2 mmbntu aku kat tmpat menuntut ilmu nie...aku akan ingat smpai bile2...

No comments:

Post a Comment