Sunday, February 6, 2011

what this feeling?!

lately aku slalu gaduh n faqqih..aku pun x tau ar nape tiap kali aku kol die msti aku ase nak mrh2 die..myb aku tension sndiri kot..agpun sometimes aku rasa die da x sygkan aku cm dlu..bukan aku nak tuduh die ada gurl len or ape..juz kdg2 aku curious gak..owg len pon praktikal jugak..pnt pon setara n pnt die..tp x ada la lgsg x contact owg yg mreka syg..

aku dpt rasa yg die da brubah..brubah byk sgt2..smpai aku pon da x tau samaada itu faqqih yg dlu atau somebody else..aku rindu sgt die..die yg dlu..yg still contact aku walaupun bbrapa kali dalm sbln..bkn yg skrg..yg lgsg x pernah contact aku kat 2 bln..hurm..

skali pon aku x pernah brkira n die..coz aku phm pnt praktikal n pnt blaja x sme..tp at least ingat la yg aku nie still part from his life..kecuali la die da x anggap mcm 2...

awk..sy phm awk bkn cm boy len..yg x tau nak pujuk bile sy majuk..yg x pndai nak romantik2 bagai..sy x harap yg lbh pon pd awk..tp sy mintak agar awk ingat yg sy still ada kat cni..contact ar sy walu skali..bkn smlm sy knl awk..da lme da..da masak n kerenah awk..sy tau awk setia..sy tau awk jujur..x pernah sy curigai awk..tp jgn wat sy cmnie..sy pon ada hati n prasaan..

Ya ALLAH..
aku mohon pada-Mu..Kau kuatkanlah hati ini ntok trus menanti dirinya..
Kau bukakanlah pintu hati dia..agar dia menyayangi aku walaupun dia sibuk n urusannya..
kerana aku masih di sini..menyayangi dirinya..
amin...

No comments:

Post a Comment