Wednesday, September 12, 2012

hallu...

huhu..da lame giler aku x update blog ne..bese la..ngah bz praktikal..hehe
pape pon aku enjoy sgt kat tmpat nie..sume staff baik2 ngan aku..aku pon so far x de mslh ngan diowg sume..
baru2 nie aku trbaca komen kat fb kwn aku nie..ingatkan sape..upenya ex aku n gf die yg komen..sentap ar jap..hurm..mula la aku pk yg bkan2 da..pape pun aku syukur sgt aku x jd ngan die..aku pon x tau nape..walupon die 2 1st love aku..x pape la..dah ALLAH tetapkan jd cm2..aku terima ape adenya..aku pon alhmdlh..makin bahagia ngan Faqqih..walupon die 2 x la romantik mane..at least die dapat wat aku happy..25 hb nie genap ar 2 thn..aku ngan die..x sabarnye nak tggu tarikh 2..x sedar lgsg yg cpt btl masa brlalu..aku sentiasa mengaharapkan yg aku still ngan die..mungik kami serasi walu x pnh brtemu..aku rase selesa sgt ngan die..
Lastly..
Ya ALLAH..aku sentiasa berdoa agar Kau pelihara hubungan aku ngan dia..walaupun x pernah brtemu..aku masih brharap agar die x kecewakan aku mcm adam yg pernah aku cintai dan sayangi sblm nie..hanya Kau yg lebih mengetahui setiap sesuatu..amin..

No comments:

Post a Comment