Wednesday, March 2, 2011

Really exhausted!


lately aku rasa pnt yg tramat! Asg mkin brtmbah..bz n unit kbdyaan ag..dak najwa 2 lantik aku jd s/u die 4 event kartunis..mlm nie nak kne g blik die..nak setelkan ape yg ptt..

Ari nie aku g tman ct g mall,die nak bli printer. Itu aku x kisah la yg aku tension mamat kedai 2 pya servis lmbat btl..da ckap kol 12.30 setel ok ar nie ada lak dlm kol 1 lbh baru dilayan 4 printer 2..sbar aje la..blik dari mall ape ag trus ar aku menidokan diri..pnt kot! Then kol 3 lbh aku gerak g kelas keusahawanan plak..abis je kelas 2 g sdg lak..x ramai pun yg hadirkan diri..n dapat asg bru..huhu

Mane la roomate aku x alik2 nie...da kol 10 mlm pon..cian aku sowg2...hope diowg camat smpai bilik n slamat...amin..
diowg g pasar mlm kat changlun..aku nak ikot gak..tp ari nie bz btl..n memenatkan...
hope mlm nie aku tdo x ngigau..roomate aku ckp yg lately aku tdo slalu ngigau...asenya coz aku kpnatan yg tramat kot..

Lately gak aku ada 1 hobi bru..guess wat? do a lucky star! hoho..padahal bnda nie da lame pon..aku jer yg ktinggalan zaman..br blaja watnya..xtually fun gak ar wat bnda nie..even sometime x bape jd n aku asyik mgomel ajer..padahal x bpe mahir ag..huhu

Aku hope yg aku ada masa ntok wat kad 4 my beloved faqqih! agpun x ada idea lgsg ntok design kad die..(cm designer ar plak..) hope yg idea aku dtg mncurah2..amin...

Ya ALLAH..Kau peliharalah waktuku agar brsujud kpd-Mu walu btapa sibuknya aku dgn urusan duniawi..agar aku tidak lupa tujuan asal kejadianku untuk beribadat kepada-Mu..amin..

No comments:

Post a Comment