Saturday, March 26, 2011

tentang kita 3



Saya kenal awak

Melalui tagged

Awak mintak no saya

Selalunya saya takkan bagi

Tapi ntah kenapa

Saya boleh bagi pada awak

Tiap kali awak kol

Mesti saya tengah makan

Saya takut awak fikir

Ang saya nie tak ada keje

Asyik makan saje

Tak kira masa

Kita baru je kenal

Tapi awak percayakan saya

Kita share ape saja

Cerita tentang cinta dan kehidupan

Senang cakap tak ada rahsia

Antara kita

Kehadiran awak

Beri harapan baru pada saya

Saya dah mula gembira

Dengan kehadiran awak

Mewarnai hari-hari saya

Dan menceriakan hidup saya

Saya tak kisah pun

Sanggup habiskan topup

Semata-mata ntok dengar

Suara awak setiap hari

Walaupun sekejap jer

Cam tak berbaloikan?

Awak..

saya suka kawan ngan awak

Coz awak selalu hiburkan saya

Ngan nyanyian awak

Fav artis kita sama

Semestinya Faizal Tahir

Awak fav Liverpool

Saya plak fan Man U

Walau berbeza kelab

Tapi tetap footballkan?

So tak ada apa yang

Nak kita gaduhkan

Satu yang saya sendiri tak faham

Kenapa saya sanngup tunggu awak

Sampai lewat malam

Walau adakalanya

Saya teramat mengantuk

Kenapa yer?

Walau kita tak pernah jumpa

Tapi kita tetap serasi

Saya harap hubungan kita nie

Akan kekal selamanya

Walaupun awak dah ada

Yang special satu hari nanti

Thanx awak..sudi kawan ngan saya

Saya hargainya sangat-sangat

Saya harap awak berjaya

Ngan apa yang awak dah rancang

Dan thanx jugak

Atas sokongan dan dorongan awak

Doakan kejayaan saya

Princez Sweetheart 0809

No comments:

Post a Comment