Monday, October 3, 2011

serabut petala ke-8


Sem baru telah pun brmula..cm x prcya yg tgl 1 sem ag ntok aku grad..xtvt yg mlibatkan aku pun da x byk kalu nak compare n sem2 yg lalu..namun aku amat kecewa ngan 1 xtvt yg aku trlibat sbgai slh sorg ajk..x pnh aku trlibt ngan projek yg trpksa ditagguh walupon da dpt kelulusan pihak atasan..aku pon x pasti adakah penundaan itu akibat dr kekangan masa..pngarah projek..ajk..atau pun pihak trtgi..bukan nak ckp apa la..cmner ajk nak gerak kalu pngarahnya pon brlenggah2..pnh aku join projek yg masa diberikan hya smgu je nak arrangekan sumenya..tapi alhmdlh..projek trsbt brjalan ngan jayanya..ag 1 rasanya projek nie teamworknya amat2 lah kurang n lemah sekali..ajk pon ada yg x puas ati ngan cara pengurusan dari pngarah sndiri..bukan x nak trus terang tapi kalu pngarah trsbt dah dibangga2kan oleh pihak atasan ajk bese nak ckp ape ag..hurm..bila la mentaliti plajar nak brtkr..bkn plajar jer..owg dewasa pon sama..x ley ar nak pndang rndah pd ajk bwhan jugak..mane ar kte tau kalu2 ajk trsbt pnh ada pngalamn trlibat n projek2 yg len sblm nie..by the way,thanx to projek nie aku dpt mrasa pngalaman projek yg ditangguhkan..kalu aku yg jd pngarah mau aku menangis..paper pun juz wait n c jer la..n aku hope sgt2 yg prkara nie aku dpt jdkan pedoman agar aku x ulang silap yg sama..


Akibat sikap aku yg suka brtangguh akhirnya aku telah brjaya mengumpul sbnyak 6 asgment..tahniah kpd diri aku..(2 la len kali dpt trus cri bhn..ish3..)..blh dikatakan yg aku brnasib baik krn asgmnt yg perlu di submit due datenya lmbat ag..x tau ar bile yg aku blh ubah sikap aku yg 1 nie...

sem nie gak aku da tmbah 1 ag pngalaman aku..sbgai part timer dlm manufacturing..bukan ar secara bsr2an..tp juz a smalll scale jer..my family x tau pon..aku tkt kalu gi tau nti diowg x bg lak..ye la myb diowg tkt plajaran aku trganggu..mom...dad..dun worry k..ur daughter jnji x kan abaikan plajaran..agpun part time nie smpingan ajer..nak cri pngalaman..

tntg private life aku lak..alhmdlh..da gnap sthn lbh aku aku n faqqih..aku bhgia sgt ada die disamping aku..lately nie die da smakin romantik n pndai jga ati aku..thanx syg..sudi temani kte slama nie..kte syg die tau..(ley plak aku wat special confess kat cni..hehe)

akhir kalam..sblm aku akhiri catatan nie..
Ya ALLAH..aku mohon pada-Mu..Kau peliharalah aku supaya sntiasa dlm lindungan-Mu..Kau tetapkanlah imanku agar aku sntiasa brsyukur dan mengigati-Mu..x hnya di waktu aku susah..malahan tika nikmat-Mu melimpahiku..amin..

No comments:

Post a Comment